.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تيم صنعت ساری همچنان در کانون بحران

خبر کوتاه بود و دردآور. (( رضا تقوی تمرینات تیم صنعت را تعطیل کرد)) فوتبال ساری در طول یکسال اخیر همه جور نامرادی ها را به خود دیده بود که باخت فنی این تیم در هفته اول فصل جدید ،آخرین مورد آن بود. شاید تمرین تیم صنعت زیر نظر رضا تقوی التیام بخش دردهای یک سال اخیر فوتبال ساری بود که این هم روز یکشنبه از سوی این مربی تعطیل شد.

با رضا تقوی تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. ظاهرا دل پری از کارشکنی بعضی ها داشت و آینده این تیم را مبهم می دید. او در حالی که بسیار دلخور بود گفت: ((نامشخص بودن وضعیت تیم و عدم امکانات کافی و نداشتن زمین تمرین مرا مجاب کرد دست به این کار بزنم. بچه های ما در این سه ماه از آب آشامیدنی و تغذیه محروم بودند حالا شما حساب کنید ما در این مدت چه گرفتاری هایی کشیدیم! چاره ای نداشتم تمرینات را تعطیل کنم تا تکلیف باشگاه مشخص شود .خواهش می کنم از من نخواهید بیشتر از این توضیح دهم!!! ))

ولی ظاهرا مشکل تیم فقط این نیست. گویا رضا تقوی را به نوعی دور زدند و تمام وعده هایی که به او دادند پوشالی بود. از نظر او یک روده راست در شکم هیچ کس پیدا نمی شود و همه در زمینه پاسکاری دستی در کار دارند!

تا قبل از این اتفاق همه به نوعی هیأت فوتبال را مسبب گرفتاری های تیم صنعت قلمداد می کردند. تا جائیکه این نهاد را مسبب کسر شدن سه امتیاز هفته اول لیگ می دانستند . حتی عنوان می شد محمد هادی خلردی به عنوان نایب رئیس هیأت فوتبال در آخرین روز ثبت و ارسال مدارک به فدراسیون، از امضا کردن اسناد طفره می رود و تلاش می کند تیم به حالت تعلیق در آید!

صحبتهای خلردی نیز در این زمینه بسیار جالب و قابل تأمل بود.(( اصلا باور نمی کنم همچین صحبتهایی شده باشد!!! ما دو روز قبل از موعد مقرر با دوستان تماس گرفتیم و گفتیم آقایان برای تکمیل پرونده های خود اقدام کنید که زمان زیادی نمانده است.روزی که مهلت قانونی ارسال مدارک پایان می یافت بنده از ساعت پنج و نیم عصر در هیأت فوتبال بودم حتی بازی ذوب آهن را به اتفاق بچه های هیأت فوتبال دیدم .بعد آقایان ساعت هشت شب مدارک را هیأت فوتبال آوردند.آقای فروغی مقدمات کار را انجام داد و سپس ما امضا کردیم.چه کسی گفته من امضا نکردم؟ نکته جالب اینجاست که بنده اصلا نباید امضا می کردم!! زیرا طبق دستور فدراسیون باشگاه هایی که بدهی دارند قرارداد های بازیکنانش نباید ثبت شود ولی بنده برای اینکه حرف و حدیثی بوجود نیاید امضا کردم. در ثانی مگر فقط من حق امضا داشتم که از این کار سرباز زدم؟ آقایان بهروان و رسولی نیز حق امضا داشتند. نمی دانم چرا بعضی افراد کوته فکر همچین مسائلی را عنوان می کنند؟))

یاد برنامه ورزشی شنبه شب سیمای مازندران افتادیم. در آن برنامه طی تماسی که با رئیس هیأت فوتبال استان گرفته می شود ،غلامرضا بهروان گفت: دو تیم صنعت و گهر زاگرس بعد از گذشت سه روز از تحمل جریمه هفته اول لیگ، هنوز مدارک خود را تحویل ندادند و این دو تیم به نوعی تعلیق شده اند.گویا صنعتی ها در برزخ بزرگی گرفتار شده اند

محمد هادی خلردی علت این تعلیق را اینگونه بیان می کند (( مشخص است که نمی توانند مدارک خود را تحویل دهند. آقایان 110 میلیون تومان بدهی دارند و تا زمانی که این بدهی پرداخت نشود قراردادی در فدراسیون ثبت نمی شود. جالب اینجاست که همین امروز آقای بهروان طی تماسشان با بنده عنوان کردند دوستان هنوز مبلغ ورودی بازی ها را پرداخت نکردند. آیا این هم تقصیر ماست؟ اصلا چرا راه دوری می روید؟ مگر همین آقای تقوی در آن برنامه عنوان نکردند هیأت فوتبال با ما همکاری دارد؟ پس این بهانه ها برای چیست؟))

نایب رئیس هیأت فوتبال از کارهای معوقه و پیش پا افتاده این باشگاه نیز گله دارد (( متاسفانه هنوز آقایان روی کاغذ اعضای هیأت مدیره ، مدیرعامل،سرپرست و کادر فنی را به ما معرفی نکردند. حتی رضا تقوی بعد از سه ماه تمرینی که با بازیکنان داشت معرفی نامه خود را نیاورده است و قراردادش در هیأت فوتبال ثبت نیست!! چرا مسئولان این باشگاه به جای پرداختن به خیال پردازی ،همچین کارهای پیش پا افتاده را پیگیری نمی کنند؟))

یاد اتفاقات سال قبل افتادیم .مسئله ای که در طول فعالیت یک ساله تیم صنعت به خوبی مشهود بود،عدم ثبات و انسجام کافی در نظام اداری این باشگاه بود. معلوم نبود افراد درون این باشگاه چه جایگاهی دارند و این همه تغییرات برای چیست؟ یک روز رضا رضایی سرپرست تیم بود و روزی دیگر خبر اخراجش را می شنیدیم . حالا هم نمی دانیم پست معاون یا..؟؟ را در اختیار گرفته است .


بهتر است فلش بکی به گذشته بزنیم. زمانی که مهدی پرهام سکان کشتی طوفان زده نساجی را بر عهده گرفت،ورود حسین فارسی به فوتبال ساری نوید یک پرهام دیگر را به ساروی ها داد. همه فکر کردند این مرد شیرازی با یک اسب سفید آمده تا فوتبال نگون بخت این شهر را نجات دهد ولی مطمئنا در طول این یکسال بسیاری از فوتبال دوستان ساروی به عینه دیدند رویای زیبایشان حبابی بیش نبود.

تصمیمات مضحک و دردآور سردمداران این باشگاه در طول فصل قبل باعث شد تا لقب اف ث هالیوود را روی تیم صنعت بگذارند. صنعت ساری در کمتر ازچهار روز مانده به عید نوروز از سرنوشت سازترین بازی فصل خود در داربی معروف مازندران سربلند بیرون می آید ولی ظاهرا مالک شیرازی این تیم اصلا تو باغ نبود و دیدیم در این باشگاه آب از آب تکان نخورد .

بهتر است منظورمان را روشن تر بیان کنیم. بازیکنان صنعت بعد از برد شیرینشان مقابل نساجی عید را بدون دریافت حتی یک ریال به سر بردند تا به یاد داستان دردآور کوزت و آقای تناردیه بیفتیم. همه می پنداشتند نادر دست نشان ژان وال ژان این داستان است و تناردیه قصه ما حساب ویژه ای روی این مربی معروف باز کرده است ولی هوادارانی که به تمرینات صنعت سر می زدند اعتراضات شدید بازیکنان بخت برگشته این تیم و گردن کج کردن های دست نشان را می دیدند و از این همه فرصتی که در حال از دست رفتن بود افسوس می خوردند.

حال می بینیم در فصل جدید این رضا تقوی است که رو دست می خورد تا جائیکه بعد از سه ماه تمرینات مداوم و تلاش برای آماده سازی تیم از سوی این مربی، هنوز تکلیف این باشگاه روشن نیست و کسی نمی داند آیا تیم صنعت می تواند خود را به بازیها برساند یا خیر؟!!! راستی کسی است به ارزش کار این مربی پی برده باشد؟ رضا تقوی بدون اینکه قراردادی با باشگاه بسته باشد سه ماه تمرینات تیم را با تمام نداری ها دست می گیرد و صورت خود را با سیلی سرخ می کند. ظاهرا عشق به فوتبال ساری باعث شد تا این مربی از اشتباهات فصل گذشته نادر دست نشان درس نگیرد

با این وجود سوالی است که ذهن ما را به خود مشغول کرده است!! براستی به چه دلیل بعضی از مسئولان ورزش ما در این یکی دو ماه گذشته، سنگ فارسی امتحان پس داده را به سینه می زدند؟ براستی در این یکسال از این مرد چه دیدند که براحتی از گزینه های جانشینی این مرد گذشتند؟ مگر همین محمدی نامی که برای خرید این تیم پا پیش گذاشت عمده سهام باشگاه لیگ برتری راه آهن را در اختیار نگرفت؟ مگر همین ابراهیم میثاقی که عشق فعالیت در فوتبال مازندران را دارد و از هر فرصتی برای رسیدن به هدفش استفاده می کند، داماش دورود را نخرید؟ چرا بدون در نظر گرفتن این همه علائق، آزموده را به مرحله آزمایش گذاشتند.

محمد هادی خلردی با تمام دلسردی هایش سعی می کند از دید مثبت به قضیه بنگرد(( برای ما مهم نیست چه کسانی آمدند و چه کسانی رفتند . مهم این است که حسین فارسی در حال حاضر این باشگاه را در اختیار دارد و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مشکلاتش را مرتفع کنیم. در نظر داریم چهارشنبه جلسه ای با طلبکاران او برگزار کنیم تا از آنها درخواست کنیم تا جائیکه ممکن است تخفیف بدهند و با گرفتن تسویه حساب ،رضایت آنها را جلب کنیم تا شکایت خود را پس بگیرند .حتی با بعضی بازیکنان تیم فعلی صبت کردیم به ما مراجعه کنند و ببینیم به باشگاه قبلی خود چقدر بدهی دارند تا منابع آن را به طرق مختلف تامین کنیم و رضایت نامه آنها را دریافت کنیم!! باور کنید در این مدت خیلی تلاش کردیم موانع سر راه دوستان را برداریم ولی باید قبول کرد باشگاه خصوصی است و توان ما هم حدی دارد. با این شرایط واقعا نمی دانیم آقایان قصد تیمداری دارند یا خیر؟))

از گوشه و کنار هم صحبت از بهانه های مختلف حسین فارسی به گوش می رسد. روزی عنوان می کنند فارسی به هیأت فوتبال اعتماد ندارد . روزی دیگر می گویند او بر تربیت بدنی می تازد که چرا حمایتی نمی کند. روزی دیگر صحبت هایی است مبنی بر اینکه فارسی گفته تا جریان سه امتیاز هفته اول مشخص نشود تمیداری نمی کند روزی دیگر هم می گویند آقا اصلا فارسی تیمداری نمی کند . حرفی است؟

راستی صحبت های استادان عزیزمان آقایان بالویی و رحیم دست نشان در برنامه ورزشی روز شنبه یادتان است؟ بنده خداها چقدر از برنامه و هدف و تیمهای پایه و تخصیص مدرسه فوتبال برای هر باشگاه می گفتند و لذت می بردند . گویا یادشان رفته تیم صنعت حتی توان اداره کردن تیم بزرگسالان خود را ندارد و به قول رضا تقوی بازیکنان این تیم بعد از تمرین آب ندارند بنوشند!!

فکر می کنیم گفتنی ها گفته شد ولی ظاهرا هر چقدر در این زمینه بنویسیم و انتقاد کنیم و خواهش کنیم و راهکار نشان بدهیم باز نمی توان امید داشت روزی فوتبال ساری رنگ آرامش را به خود ببیند . براستی روزی فرا می رسد تا فوتبال این شهر روی پای خود بایستد؟/مازند ليگ


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.